Anahtar Kelime Optimizasyonu Nedir?



Anahtar kelime , birkaç farklı çevrimiçi içerik türüne referans olarak kullanılan bir terimdir. İlk olarak, kullanıcıların içerik bulmak için aradıkları kısa bir kredi notu düşüklere kredi veren bankalarkelime veya deyimdir. İkincisi, içerikte tekrarlanan kısa bir kelime veya cümledir - doğal olarak tek bir yazım olarak ya da içeriğin anahtar kelimesiyle içeriği tuzlamak amacıyla kasıtlı olarak - içeriğin odağının bir göstergesi olarak alınır. Anahtar kelime optimizasyonu, içeriğin uygun anahtar kelimelerle içerik ekleyerek web sitelerinde ve kullanıcıların aradıkları materyaller arasında eşleşmeyi ve anahtar kelimeleri içeriğe uygun bir şekilde yaymayı amaçlayan arama motoru optimizasyonunun yönüdür.
Anahtar kelime optimizasyonunun önemli olmasının nedeni, arama motorlarının sıralama sitelerinde kullandıkları ve bunları arama sonuçlarında kullanıcılara sunma öğelerinden biri olmasıdır. Arama motoru sıralaması ne kadar iyi olursa, siteye gelen trafik o kadar yüksek olur. Ancak, anahtar kelime optimizasyonunu gerçekleştirmek için, kullanıcıların hangi anahtar kelimeleri aradığını bilmek gerekir.
Bir anahtar kelime veritabanı, site sahiplerinin ve web yöneticilerinin her bir anahtar kelimenin popülaritesi ve değeri hakkında bilgi almasına yardımcı olur. Bazı anahtar kelime veritabanları ücretsizdir ve bazıları satın alınmalı veya abone olunmalıdır. Anahtar kelime veritabanındaki bilgilere ve üzerinde çalıştıkları web sitesinin odağına bağlı olarak, site sahipleri veya web yöneticileri belirli anahtar kelimeleri kullanarak içerik eklemeye karar verebilir. Bu durumda, doğası gereği anahtar kelimeyi belirgin bir şekilde dahil edecek bir makale yazabilir veya yazabilirler. Ayrıca, anahtar kelimenin yeterince kullanılmasını sağlamayıkredi notuna bakmadan kredi veren bankalar
amaçlayan yazım yönergelerini takip edebilir veya yayınlayabilirler.
Bir anahtar kelimenin görüntülenme sayısını yeterli olduğundan emin olmak için, anahtar kelime yoğunluğu denilen bir ölçü uygulamak mümkündür. Bazı uzmanlar, anahtar kelime yoğunluğunun, arama motoru optimizasyonunda çok önemli bir unsur olduğunu düşünmektedir. Anahtar kelime yoğunluğu, içeriğe ait anahtar kelimelerin sayısının içeriğe ait toplam kelime sayısına bölünmesiyle belirlenir. Anahtar kelime optimizasyonunda kullanılabilecek diğer ölçütler, anahtar kelimelerin önem derecesidir. Bu, anahtar kelimelerin ne kadar yakın olduğu anlamına gelir.
Bununla birlikte, anahtar kelime optimizasyonu daha karmaşık hale getirilir, çünkü farklı arama motorları anahtar kelimeleri farklı şekillerde tanımlar. Google ™ 'ın bir anahtar kelimeyi tanımladığı yol, Yahoo! ®' nun yapma şeklinden farklıdır ve hem arama motorları için optimizasyonu biraz daha zor hale getirir. Google ™, kelimeyi veya ifadeyi kendisi ve başka bir deyişle anahtar kelime olarak düşünmez. Yahoo! ® hem çoğul hem de eşanlamlılar gibi kelimenin veya ifadenin çarpıtılmış biçimlerini sayar.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

WLAN Sürücüsü nedir?

Eggdrop nedir?

AppleShare&Reg; nedir?